sábado, enero 10, 2009

Sorpreses et porta la vida...



Com diu la cançó "la vida te da sorpresas, la vida te da sorpresas",
de sobte el meu cos es va negar a funcionar i em va obligar a prestar-li més atenció,
però la meu ment es negava a estar quieta i gràcies a tot el que havia aprés fins ara, vaig apuntar-me a un curs d' "Inclusión de elementos multimedia en el blog" i des de casa amb el meu portàtil i els tutors que ens explicaven les tasques a practicar i com dur-les endavant, vaig continuar aprenent i coneguent gent que desde difterents llocs del planeta compartien els mateixos interessos.

Vull donar les gràcies al tutor Angel R. Puente Pérez per la seua disponibilitat i paciència i a tots els qu m'acompanyaren en aquesta aventura, especialment a Juan Antonio amb el seu blog El Perduto i a Pili amb el seu blog Aulas con ventanas


Podeu veure el treball realitzat en aquest blog:

Kalidoscopio Sonoro

Etiquetas: , ,